Verkkokurssi synnyttäneille äideille

Liikunnallinen äiti

Oletko vastikään synnyttänyt ja mietit miten palaisit liikunnan pariin turvallisesti, mutta tehokkaasti?

Tiedät, että jotain pitäisi tehdä, mutta et ole aivan varma miten lähteä liikkeelle. 

 

Haluaisitko jo palata kuntosalille tai juoksemaan? 

Haluaisitko tehdä pohjatyöt huolella, jotta oman harrastuksen pariin palaaminen sujuisi jouhevasti?

Kaipaatko vauva-arjen keskelle vaunulenkkien lisäksi alusta loppuun asti ohjattuja treenejä? 

Ehkä kaipaat myös koko kehoa rasittavaa liikuntaa?

 

Lantionpohjan ja vatsalihasten kuntoutuksen voi aloittaa heti synnytyksen jälkeen, mutta silti liian usein synnyttäneiden äitien liikunta koostuu pääsääntöisesti vaunulenkeistä ja lantionpohjan harjoitteista. Kaipaisitko jotain muutakin?

 

Olen suunnitellut verkkokurssin juuri sinulle!

 

Liikunnallinen äiti-verkkokurssilla sä pääset aloittamaan liikunnan kevyesti jo pian synnytyksen jälkeen ja etenet osio kerrallaan kohti rankempia treenejä. Lisäksi verkkokurssilta löytyy ihanat kehonhuoltohetket, jotka pureutuvat juuri niille osa-alueille mitkä synnyttäneellä äidillä usein kaipaa huoltavia liikkeitä. 

Kurssilta löydät 6 eri osiota, jotka voit suorittaa omaan tahtiisi. Jokainen osio pitää sisällään 3 eri treeniä, kestoltaan 5-20 minuuttia, joten ne soveltuvat mainiosti vauva-arkeen.

 

Treenit painottuvat erityisesti keskivartalon ja lantionpohjan vahvistamiseen synnytyksen jälkeen, mutta saat myös koko kehoa vahvistavaa treeniä. Treenaan sinun kanssasi ja ohjaan sinulle harjoitteet alusta loppuun. Kurssi etenee kevyemmistä harjoitteista, kohti rankempia sykettä nostattavia treenejä.

 

Lisäksi kurssilla on bonuksena 4 kehonhuoltotreeniä (5-20 min) tukemaan synnytyksestä palautumistasi.

Kurssilta löydät myös selkeät luennot lantionpohjasta ja vatsalihasten erkaumasta. Sektiolla synnyttäneille äideille on suunniteltu myös oma osio, josta löydät ohjeet haavan hoitoon, arven käsittelyyn ja erityisesti vatsan alueen liikkuvuusharjoitteluun. 

Oma kuva 3

Mä olen Jenni, äitiys- ja lantionpohjan fysioterapeutti.

Olen käytännön työssä huomannut, että moni synnyttänyt kaipaa lupaa liikkua ja luotettavaa ohjeistusta siihen, miten liikkua. Kaikki eivät missään nimessä tarvitse intensiivistä lähikuntoutusta ja montaa vastaanottokäyntiä.

Ja tämä on syy minkä takia aloin hahmottelemaan tätä verkkokurssia. Moni synnyttänyt kaipaa progressiivisesti etenevää harjoitusohjelmaa, jota ei ehditä yhdellä vastaanottokäynnillä käydä läpi.

Olen voimaharjoittelun vahva puolesta puhuja ja tämä verkkokurssi antaakin sinulle mahtavat eväät palata takaisin esimerkiksi kuntosali tai crossfit-harrastuksen pariin. Myös juoksijat on huomioitu tällä verkkokurssilla. 

Mietitkö vielä jotain?

Kurssi on suunniteltu synnyttäneille äideille ja kurssin voi aloittaa heti synnytyksen jälkeen. Kurssi alkaa lantionpohjan ja keskivartalon tunnistamisharjoitteista, joista on hyötyä jo ensimmäisinä viikkoina. Itse harjoitusosioihin voi siirtyä myöhemminkin. 

 

Kurssilla edetään omassa tahdissa ja voit ottaa harjoittelusta myös tarpeen mukaan taukoja ja palata taas harjoittelun pariin kun se on mahdollista. Materiaali on käytössäsi vuoden ostopäivästä. 

Ehdottomasti! Kurssilta löydät kattavat ohjeet sektiohaavan/-arven hoitoon, käsittelyyn ja liikkuvuusharjoitteisiin. Kurssin harjoitusosiot on suunniteltu niin, että ne sopivat jokaiselle synnyttäjälle synnytystavasta riippumatta. 

Et tarvitse. Olen suunnitellut treenit niin, että niihin pystyisi tarttumaan mahdollisimman matalalla kynnyksellä. 

Kurssin materiaali on käytettävissäsi yhden vuoden ostopäivästä, joten materiaalin kanssa ei tarvitse kiirehtiä. 

Voit ostaa kurssin jo vaikka ennen synnytystä ja ehdit varmasti käydä kurssin materiaalin läpi omassa tahdissasi. 

Kyllä, maksu onnistuu myös yleisimmillä liikuntaeduilla (Smartumin, E-passi, Eazybreak ja Edenred). 

 

Ohjeet maksamiseen

  1. Suorita maksu liikuntaedun omien sivujen tai sovelluksen kautta. Löydät minut nimellä Jenni Toivonen. 
  2. Toimita minulle sähköpostitse (jenni@jennitoivonen.fi) kuitti maksusuorituksesta eli voit esimerkiksi ottaa mobiililaitteellasi screenshotin/printscreenin suoritetusta maksusta. 
  3. Jos haluat maksaa vain osan kurssimaksusta liikuntaeduilla, sekin onnistuu. Suorita maksu haluamallasi summalla ja toimi kuten edellä mainittu. Lähetän sinulle loppuosasta laskun. 
  4. Maksu suorituksen jälkeen lähetän sinulle kirjautumislinkin sähköpostiisi 1-2 arkipäivän kuluessa.